onsdag 7 oktober 2009

Lite mer pyssel.


Blev lite mer pyssel när jag väl hade kommit igång.. När Jonas och var ute och gick ikväll med hundarna så hittade jag jätte fina bär.. Och jag hade haft en vision om hur jag skulle vilja dekorera i mina blomkrukor. Och de här blev perfekt. Har dock ingen aning om va de är för slags "bär". Säkert skit giftiga, dom växte på ett träd=) I krukan längst fram på bilden tryckte jag ner lite lingon ris. Man kan ju inte ha alla lika. Och sen är de vit mossa i krukorna.. Skall fortsätta en annan dag då jaghar tid. Kanske på lördag för då slutar jag tidigt.. Och Jonas kommer att va borta. Så då kan jag pyssla på för mig själv..Och längt bak på denna bild är kransen jag gjorde idag. Som ni kan se så kasnke de blir lite tråkigt att bara ha den så. Men jag vet inte riktigt va jag skall sätta dit. Men som sagt jag kommer säkert på något bara jag får fundera.
Bilden är väl kasnke lite missvisande vad de gäller färger och sånt eftersom attjag tof bilden då d va mörkt. Så bixten ser ju till att de varkligen lyser upp.. Men ok. Kanske tar en ny bild imorn när de är ljust ute.. Sen är de jobb imorn kväll som gäller igen. Få se när man är ledig nästa gång då. Inte nå mer denna vecka iaf.. Sjukt egentligen att man ibland bara är ledig en dag i veckan.. Inte konstigt att man är trött sen..
Men då så nu har jag delat med mig av vad jag gjort idag iaf.
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Vad fina de blev, dina dekorationer ^^ Man kan verkligen hitta mycket vackert i naturen ibland ^^ Jag gick ut och plockade "power löv" i går, en massa färgstarka lönn löv hittade jag, förhoppningsvis ska de hålla negativ energi borta, haha, eller, ja, i alla fall stod det så i senaste Cosmon haha.
    Kramis på dig! ^^

    SvaraRadera