torsdag 22 oktober 2009

Ensam hemma=(


Fin blid ja har tagit va. Tycker att den blev ganska häftig=)

Ja men idag är jag iaf ensam hemma=( Skjutsade Jonas och hans kompis till stan idag. Dom skulle till Finland på nån maskin mässa eller nåt sånt? Han kallade de jobb resa=) mmmm... Men stackarn, jag har smittat ner han med min förkylning. Idag va första dagen som ja känt mig riktigt bra. Jag kunde till och med ta en promenad utan at flåsa ihjäl mig. SKÖNT! När jag hade lämnat av Jonas idag så åkte jag in till stan och sen träffade jag upp Malin och hennes systerson Linus. Gick lite i affärer och snackade skit.. Sånt gillar jag. Men jag köpte ingenting. Tänkte om jag skulle ha hittat nåt fint att ha på mig till imorn då jag skall på fest. Men jag har nog redan bestämt va jag skall ha på mig.. Enkelt och snyggt enligt min mening.. Jag skall på räkfest till mitt jobb.. Dock så äter jag ju inte räkor.. Men lite dricka kan man nog få i sig. Så jag måste väl hitta på nåt att äta innan jag åker iväg imorn.. Blir väl Arken sen hoppas jag=) de va lääänge sen!

Sen på lördag när man antagligen är bakis och jälvlig kommer min pappa och lillasyster och skall hälsa på mig. De är i och för sig trevligt med sällskap när amn är ensam hemma. Och de va länge sen dom va hit. Sen tänker jag åka till mamma på söndag hade ja tänkt.. Henne har jag nog inte träffat sen mars=/ fyyy va länge...

Och nu orkar jag nog inte sitta här mer för stunden.. Duktigt trött i ögonen. Skall slänga mig ner i soffa och kolla på några avsnitt av Desperate Housewives.. Jag hade ju tänkt kolla på de hela lördagen i min bakis dimma. Men nu när pappa och syster komme och hälsar på från sverige så måste man väl ta sig upp och hoppas att man mår bra.. =)
Hej så länge
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar