måndag 19 oktober 2009

Måndag


Så va hände denna måndag då? Jo jag kom precis hem, tog mig iväg till stan och träffade upp F. Snackade lite tjejsnack och sen gick vi till Wirrans och käkade lite thai mat. Gott.. Eller gott och gott jag känner ju fortfarande egentligen ingen smak på det jag äter, de jag kände va ju att de va ganska starkt. Hehe stackars mage! Nå ja, men de var trevligt ändå. Så trist att gå hemma och va sjuk så man måste väl komma ut lite ibland oxå.. HAr ju ingen feber så=) Sen blev de oxå en kaffe. De saknar jag mest med att inte va på jobb. Kaffet.. Jag dricker ju annars bara kaffe på jobbet. Orkar inte sätta på lite kaffe till sig själv hemma.. De e ju inte så jobbigt, men de e lite tråkigt att dricka de själv. Så då e de lite skönt att komma ut och ta sig en kopp kaffe på stan..

Jonas borde snart komma hem han med. Han är på innebandy nu. Och då passar jag på att skriva några rader. Hmm annars då? inte hänt så mycket..
Pratade faktiskt med min kusin Rebecca i telefonen här om dagen. Fan va kul de var. Har nog inte pratat med henne på flera år! Så de va kul att höra hennes röst. Dock blev de väl kanske ett dyrt samtal eftersom att hon (precis som alla i min släkt) bor i Sverige. SÅ, vi pratade i telefon i två timmar. Huj huj vill nog inte riktigt se den där räkningen. Men ibland måste man unna sig lite=)

Nej nu skall jag gå å kika på gardinerna jag höngde upp igår.. Måste göra nåt med dom, kan inte bara hänga rak ner.. Men de blev mysigt och ombonat när dom kom upp iaf=)
Ha en bra måndag!=)
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar