tisdag 27 oktober 2009

Gäsp..

ja så här såg jag då ut i fredags då jag skulle på räkfest till jobbet.. Hade nog trevligt först, men kvällen slutade ju inte riktigt som jag hade tänkt mig.. hehe. Men så kan de gå ibland. Tyvärr.. De finns ju vissa puckon.. Eller va man nu skall säga.. Kom ju hem ganska tidigt.. Och tur va väl de för då va jag ganska pigg dagen efter då min pappa och lilla syster skulle komma till mig. Så de va trevligt att ha dom här på besök. Så slapp man va själv när Jonas va i Finland.

Och nu sitter jag här, trött.. Men kan inte gå och lägga mig.. Har svårt att lägga mig när jag känner att jag inte får ordentligt med luft. Känns skit obehagligt. Vet inte hur jag skall förklara de.. Men jag är grymt trött.. Har ju typ varit förkyld i nästan två veckor nu så de börjar ta på krafterna.. Har ont i kroppen och ögonen svider.. Vill gå och sova, men känslan av att få för lite luft gör att jag sitter uppe.. Knäppt..

Hmm.. ikväll va jag och Jonas till Ullis och Smulle för att kika på lill kissen som skall flytta hem til oss om några veckor.. Herre gud va söt han blivit. Han va som en enda stor hårboll=) han blir ju långhårig den lilla och sååååå söt!! Vill ha hem honom nu!!!

Nej om jag skall försöka lägga mig nu då? Se om lite nässpray kanske kan hjälpa mig lite.. tror inte de, men de kan va värt ett försök..
Skall ringa till hälsocentralen imorn och höra.. För som sagt, känns konstigt i hela kroppen=/
Godnatt
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar