onsdag 28 oktober 2009

Just precis=)


Jag tycker om dig=) Men de vet du!=)

Idag va jag till doktorn igen.. Eftersom att de forfarande känns svårt att andas och jag blir flåsig för minsta lilla. Och sen är jag ju grymt trött när jag inte vågar lägga mig och sova på kvällarna för att känslan är så hemsk..
Men nu har jag iaf fått kortison spray och allergi tabletter som jag skall prova med i hopp om att få lite mer luft=) På fredag har jag telefon tid med läkaren och så skall vi se om de blivit nå bättre tills dess. Annars fanns de nåt annat han ville prova.. Men först de här. Sen har jag ÄNTLGEN fått med dom på att allergi testa mig. De tog ju bara 10år... Så den 17 november skall jag till sjukhuset och göra lite tester då... Skönt...

Annars då?! Längtar som tusan tills vi skall få hem vår nya katt.. Den är så otroligt fin. De har jag ju sagt förut. Men den är verkligen jätte fiiin!! Vill att den skall flytta hit nuuuu!!! Orkar inte vänta... (Man e som ett barn ibland) Annars har de inte hänt så mycket.. Malin. H ringde till mig och pratade, hon ville ha med mig på nå Halloween firande. Men vi får väl se.

Nu skall jag nog bara ta de lugnt.. Spruta in lite kortison spray i näsan och sen bädda högt under huvuudet och lägga mig..
Pratatde med en sjuksköterska på jobbet idag (även min förra chef) hon va jätte rar och försökte lugna mig när jag sa att jag är så trött för att jag inte vågar lägga mig och sova pga kvävningskänslan jag får. Hon lovade mig att de inte skulle bli värre. Sa åt mig att dricka varmt, ta de som doktorn sagt och sen ha högt under huvudet. Ta en burana för att få kroppen att slappna av lite.. Och de behövs...
Så vi kör på de nu.
Godnatt
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar