måndag 5 oktober 2009

Hemma pyssel.


Ja som sagt så försöker jag fixa de lite mysigt och hemtrevligt hemma. Tar lite tid ibland. Men de här fixade jag igår oxå.. Tycker att de blev fint. De jag skulle vilja ha nu är nya gardiner.. Lite höst gardiner. Jag har nog så att de skulle räcka till alla fönster, Men frågan är om jag skall sätta upp dom nu eller vänta lite.. Kanske de skall va till julen. Men jag har tröttnat på de jag har nu, Jonas oxå. De är verkligen sommargardiner. Nå ja men de där löser sig alltid..
Posted by Picasa

3 kommentarer:

  1. jäklars vilken fin duk..

    SvaraRadera
  2. Mamma säger:
    Vad mysigt och fint d blir!

    SvaraRadera
  3. Tica: ja visst är den fin=) dock inte riktigt den färg som bilden visar. Duken är mörkare lila...

    Mamma: Kul att få en kommentar av dig oxå=)och visst blir de fint.

    SvaraRadera