fredag 2 oktober 2009

Se, lite gräs..


Ja som ni kan se på bilden så har de börjat växa lite gräs på vår gård.. Kul att se när de blir så fint=) Och va fint väder det var när jag kom hem från jobbet idag! Fick massor med energi.. Började tvätta några fönster i husen.. Oj va fint de blev=) jäklar vilken skillnad. Nu ser man ut på riktigt igen, haha... Tänk va hemma blind man kan bli.. Köpte hem lite tunn ståltråd idag oxå. skall försöka mig på att binda en höst krans. Kasnke imorn om jag hinner. Vill ha en krans på dörren...
Nå ja hur som helst.. Så tvättade jag lite fönster medans Jonas började sätta upp stuprännor.. Sen lagade jag middag.. Sen gick vi ut på en promenad med hundarna. Tog en sväng in i skogen, så kom vi u där våra nya grannar bygger hus.. Va in och tittade.. Dom får de säkert fint när de blir klar.. Lite avis på deras badrum=) Sen fick vi komma in till deras stuga som dom bor i så bjöd dom på kaffe och glass. De var riktigt trevligt faktiskt! Satt där till nån gång efter tio på kvällen. Sen hann vi typ bara hem så skulle Joans på jobb. Så nu sitter jag här själv.. Passar då på att blogga lite i lugn och ro=) hehe

Imorgon är man ledig.. EN dag, wow! Har mycket jag vill hinna emd imorn. Skall se hur jag skall få ihop det... Men nåt av alla tusen grejer skall jag väl hinna med. Borde tvätta mer fönster, binda min krans, städa bilen, städa upp här hemma, tvätta kläder, vill göra lite ljus dekorationer att sätta på bordet, betala räkningar, byta oljefilter på bilen (jonas jobb dock) hänga upp en massa tvättad tvätt.. Hmm.. så som ni kan se lär jag ju säket inte hinna med allt. Men kanske jag hinner med en del om jag inte sove bort dagen. brukar ju gilla att ta en ordentlig sovmorgon när jag är ledig. Men på lördag börjar jag ju klockan två så di hinner jag ju sova..
Nå ja,...
Om man kanske skall lägga sig nu då?!?!?! Så att man kan gå up gasnka tidigt imorn så att man hinner med nåt av alla tusen projekt=)
Godnatt
Posted by Picasa

2 kommentarer: