lördag 31 oktober 2009

Fint hjärta va!


De här hjärtat köpte jag till Jonas mamma som tack för att vi fick komma dit på middag idag. (skulle själv vilja ha ett sånt) Vi fick jätte god mat. Rådjur, potatisgratäng med mycket vitlök nån typ peppar sås tror jag. Starkt va de iaf och sen en massa stekta strimlade grönsaker.. Mums.. Tackar tackar.. De e så himla got när nån annan lagar mat. Speciellt mat som man själv aldrig lagar för att man inte kan=0) Sen till efterrätt fick vi vanilj glass med nån jordgubbs sås.. Oxå jätte gott.. Så de va fint..

Har gått på stan nästan hela dagen idag och försökt hitta nå kläder.. Hittade en skit snygg väst som jag hade velat ha men jag visst inte va jag skulle ha den till för kläder så jag köpte den inte.. Men jag är bra sugen på den! Men man hittar ju fan inget i denna lilla stad.. Men de blev till slut en korallfärgad sak=) sen blev e ett långt rosa linne och en svart kofta, passar bra till svarta leggins och en kanske nån sjal till de (hur stavas sjal????????????????)

Ville ha nåt fint att sätta på mig till imorn när Jonas och jag skall ut och äta middag.. Så vi får väl se nu va jag sätter på mig..?! Nåt måste jag väl ha.

Hmm jo just de, kollade på Idol ikäll och medans folk röstar går de ju ett program som heter irkus Möller tror jag. Råkade titta på det ikväll och då fick jag se min syster=) hihi hon stog och dansade i tv=) gull unge.. Fast hon är ju tonåring så hon kasnke inte gillar att man skriver gull unge?=)

Nå ja, de va de..
Godnatt
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Ja visst är det trevligt att bli bjuden på mat? :D Efter tag så känns det ju som att man tröttnar på sin egen mat och tycker att det smakar samma sak heeela tiden (och då är man kock, hahaha xD). Ååååh, jag vill också köpa nya kläder, men det blir väl lite nästa helg när man drar till sthlm en snabbis. ^^

    Kram på dig nu och ha en härlig helg! :)

    SvaraRadera