fredag 30 oktober 2009

Jul.....


hehe ja idag köpte jag en Allers=) Julmagasin.. Kunde inte hålla mig.. Jaghar alltid varit mycket för att pyssla.. Dock har jag en nackdel när de gäller sånt. Jag tappar snabbt intresset om det 1) inte går snabbt 2) om de inte går som jag tänkt mig 3) jag är för impulsiv så ibland tar jag på mig för stora grejer som då tar för lång tid och allt som oftast går de ju då inte som jag tänkt=) hihi.. Dålig kombination när man vill pyssal..

Men som sagt nu e de ju nsart November, bara någon dag kvar av Oktober=/ så tiden bara flyger iväg. Så de gäller ju att man börjar i tid om man heter Janni=)
I år vill jag tex göra mina egna julkort.. Eller jag SKA göra dom. De kan ju inte va allt för svårt? eller? Nä jag får helt enkelt inte ge upp så lätt..
Imorn har jag tänkt att jag skall ge mig ut i skogen igen för att smala lite material till mina ute krukor och göra dom fina. Behöver då både vit och grön mossa. Kanske lite röda bär och nåt annat fint. får se vad naturen har att erbjuda=)
Men nu är det iaf tid för sängen igen. Skall försöka t mig upp tidigt imorn. Borde hinna till stan oxå. skulle vilja köpa en skjorta eller nåt annat fint att ha på mig. För imorn (idag fredag) skall vi till Jonas mamma på middag. Och sen på lördag skall jagoch Jonas ut och äta middag. Fira vår 3 års dag lite försenat. (den är egentligen i Augusti) Men så kan de gå ibland när båda jobbar som vi jobbar (om varandra)

Godnatt
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar