onsdag 7 oktober 2009

Fina Huset.


Jag tog en bild på huset ikväll oxå. För att visa till de släktingar som faktiskt läser min blogg=) jag vet nog att ni är några nu=) jätte kul tycker jag. Då ser ni hur jag har de här på Åland och vad som händer i mitt liv.. Så fortsätt gärna att läsa..
Så här har vi då huset som jag och min sambo Jonas bor i. Fint och mysigt om jag får säga de själv=) På altanen mellan alla stolpar på räcket finns de små lampor.. En mellan varje hål eller va man skall säga. De blir fint de när mörkret faller över vår by. Här finns ju då inte en enda gatulyckta. Så de gäller att man inte är mörkrädd=) Visst ibland kan man väl erkänna att man är de men vi har ju två hundar som vaktar mig i natten=) Och en monster katt, hon kan säkert kela ihjäl någon.

Ikväll har jag varit lite frusen, men kanske de kan bero på att jag varit ute länge idag och hade ingen jacka på mig. Bara en tjocktröja. Men sen när vi kom in från vår kvällspromenad fick de bli en bastu för oss. De va skönt, jag brukar ju inte riktigt gilla att bada bastu annars.. OCh Jonas gillar väl inte att bada bastu med mig, eftersom att varje gång han kastar vatten på "spisen" så säger jag, de räcker nu=) hehe
Har lite svårt när de blir så där varmt, känns ju nästan som att man kvävs..

Nej nu är klockan massor igen.. Min klocka står på 00.26 så kanske de är dax för sängen.. Som sagt skall ju på jobb imorn igen..

Men fortsätt gärna läsa vad som händer i mitt liv, kanske inte alltid så där jätte spännande=) men ändå.
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar