torsdag 29 oktober 2009

Va skönt de va!!!


Ja gud va skönt de var att de ÄNTLIGEN var sol ute idag!! Åh va jag njöt. Råkade sova ganska länge i morse. Så när jag vaknade har jag panik när jag upptäckte att solen va framme och att de va jätte vackert ute.. Måste ju ta till vara på varenda minut solen skiner!! Så jag och hundrana tog oss en promenad genom skogen och ner till vattnet. De a underbart!! Bara satt där en bra stund och lyssnade på musik och njöt av de fina vädret. Tvingade hundarna att sitta så att jag skulle få en bild=) hehe..

Men de var verkligen otroligt skönt.. Hade kunnat sitta där hela dagen om jag hade haft rätt kläder, för även fast solne va framme va vindarna ganska kalla.. Man vill ju inte gärna heller sitta på ett kallt berg utan en filt, då kan man ju få UVI och de vill man ju helst inte ha!

När vi kom hem från vår promenad så fikade jag och Jonas, sen följde jag med honom till stan för han hade lite ärenden att fixa.. Och jag åkte med som sällskap.. Så nu är man hema igen. Har precis ätit middag. Stekt fisk och potatismos.. Gott..
Nu tror jag att jag kasnke skall hoppa in i duchen eller nåt.. Sen senare ikväll skall jag se på mammas pojkar.. hehe, töntar..=)
Ha en trevlig kväll!
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar