tisdag 20 oktober 2009

Här e han!


(Bilden är tagen från Ulrika.S alltså on som äger katten)

E han inte gullig.. Nu har den lilla öppnat ögonen=) Tusan jag måste åka dit och hälsa på igen så att jag får se den på riktit igen! Hålla i den lite! Jonas och jag funderade lite på namn igår.. Har några som jag tänker på, Lanzo, Enzo, Oliver eller kanske Felix. Katter lyssnar ju bra till S. Kasnke han skulle passa att heta Felix? De tyckte jag var lite gulligt.. Nå vi får se..

De är helt undebart väder idag iaf! Jonas och ja var ut på en morgon promenad, de va skönt. MEN jag kände mig helt flåsig efter knappt halva vägen. Jäkla förkylning. Men son sagt nu skiiiiner solen.. Så jag borde ut och plocka lite mer mossa och bär till mina krukor ute på altanen. Så att man får de lite fint=)

Se har jag fått världens bästa serie i min hand i dag=) visar sen=)
Ha en skön dag så länge!
Posted by Picasa

4 kommentarer:

  1. Gulle vilken sötis!!Jag röstar på Felix, de e fint! Lanzo..magkatarrsmedicin..;-)

    SvaraRadera
  2. hehe jag vet=) men de låter tufft hihi men felix är kanske bättre=)

    SvaraRadera
  3. Han är såå sööööt ^^ Och felix är ett bra namn tycker jag, om jag nån gång skaffar en till kisse tror jag att jag tänker döpa honom till "Börje" haha (Ja, jag tänker nog bara ha hannar, mina honor är alltid så himla osociala medans hannarna världens största kelgrisar, haha)
    Så du lyckades övertala Jonas också? :) När får ni hem den lille bebisen? ^^

    Kraaaam!

    SvaraRadera
  4. Felix blir jätte bra.... han såg ut som en Felix!

    SvaraRadera