söndag 18 oktober 2009

Längtar lite.


Satt och kollade igenom lite snabbt bilderna från de att jag och min syster va upp till farfar i sommras. Längtar lite tillbaka faktiskt. Synd att man bor så långt ifrån varandra. De är ju jätte mysigt och visst har de sin charm att ta bilen den långa resan upp till norrland. Men de faktum är ju att man inte gärna bara åker över en helg. Inte från Åland iaf. Och oftast så har man ju inte så många dagar ledigt.. Så därför vore de bra om man skulle ha bott lite närmre.. De kan jag sakna massor. Min familj, jag skulle vilja ha alla nära. Åka å ta en kaffe med mamma efter jobbet, shoppa med lilla syster, middag hos farfar eller bara åka hem till nån av sina föräldrar för att prata och glo på tv.. Ibland känns de bra ensamt, även om jag trivs bra på Åland.. (För de e ju här jag vill bo) Men familjen saknar jag!
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar