torsdag 29 oktober 2009

Ännu en dag.


Så har ännu en dag gått.. Och hur har jag fått denna dagen att gå! Jo jag steg upp och åt frukost, kikade på våra bästa år. Sopade golvet från allt hundhår! Den ena hunden lossar för jäkla mycket hår nu.. Bläääääää.. spelar ingen roll hur mycket jag än damsuger. Varje morgon när jag stiger upp är de lika mycket hår igen.. Sen va jag och hanlade lite. Fikade med Jonas.. Sen tog jag itu med köket.. Skrubbade ugnen lite. Torkade damm ovanpå skåpen och redde upp på köksön (men bara hälfte) Måste ju ha något att göra imorn med.
Sen blev de att laga middag. Thai soppa.. Gott, men starkt.. Sen kollad ejag på två avsnitt av mina desperata hemmafruar.. Är på skiva 4 nu.. Ahh de går så snabbt. snart har jag sett alla avsnitt.. jo just de, jag han med att se de nya avsnittet av The hills på nätet oxå.. Så nog får jag tiden att gå.. Tvättat kläder har jag oxå gjort..

Nä deta blev ett tråkigt inlägg. Men What ever.. Kan inte va kul jämt..
Nu väntar sängen på mig.. Skööönt!!!!! Är så trött..
Godnat
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar