onsdag 7 oktober 2009

Göra en krans.


Ja de var dagens uppgift för mig. Att göra mig en höstkrans att hänga upp på dörren. Tog lite längre tid än va jag tänkt mig bara=) Och sen fick jag åka iväg emd bilen två gånger för att hämta mer material eftersom att de inte räckte=) fick kransen klar bunden, men jag ksulle vilja dekorera den lite med något. Frågan är bara vad, funderade på rönnbär, men dom ruttnar säkert och faller av. Vet inte riktigt. Men jag kommer säkert på något som jag kan dekorera den med. Jonas hade gjort ett kors till min lill kisse idag oxå.. Känns forfarande tomt utan han här hemma=( Fick lite panik här om dagen när vi va till han, Där han fick bli begravd. Vattnet hade stigit så mycket att han nu nästan ligger unde vattnet. De känns inte alls bra!! Vill bygga en mur runt så att vattnet inte skulle nå honom.!
Hmm...
Och idag har jag skickat brev till min lillebror Emil. Jag fick ju ett av han förra veckan.. Så ju skall han få ett av mig oxå..
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar