måndag 5 oktober 2009

Myyys.


Ja igå tror jag betsämt att de va som jag fick lite extra energi.. Ville pyssla lite hemma. Så jag började fixa lite ljus dekorationer. Nu när vår dator blivit lite knäpp kan jag endast få in en bild i taget på bloggen (irriterande) så de blir bara vissa utvalda bilder.. De är ju kanske kul att se helheten.. Men här tex blir de bild från ena sidan=) ganska fint.. På andra sidan finns de ett till snapsglas med sand i och ett ljus. De blev jätte fint.. Plockade bort grejer från bordet och torkade damm.. Städa undan lite i taget=) sen tände jag en massa levande ljus i huset. Så varmt och mysigt blev de.. På de viset älskar jag hösten, när man får tända en massa ljus och sitta inne och bara mysa.. njuta va de fina. Lite trist dock när alla löv fallit från träden. Men då får man väl hoppas på en vit vinter då. Älskar snö! Allt blir så sagolikt vackert.. Som en drömvärld..

Nej om jag skulle ta och börja med maten kanske. Jonas kommer hem om en stund, han har varit på Innebandy träning. Så till middag idag blir det: Köttgryta med ris och sallad.. Hoppas de är gott=) Skriver mer lite senare.
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar