lördag 17 oktober 2009

Vill bli frisk nu!


Nu vill jag bli frisk! Jag orkar inte vara förkyld mera. De e så trist, tungt att andas, snorig och hosta.. Nä de här gillar jag inte alls.. Nu vill jag verkligen bli frisk! De har varit fint väder idag. och de är skönt. Jag skulle behöva dammsuga hemma men jag lär väl bli helt anfådd.. Men de är ju ett måste, eller så tvingar jag Jonas att dammsuga=) skulle behöva byta gardinger oxå.. Skulle väl egentligten behöva köoa en massa gardiner. Men ja... alla vet ju hur de är.. De är ju många fönster.. Kasnke om jag skulle hänga upp de garniner jag har nu och sen försöke hitta några fina julgardner eller nåt?!
Nä fan nu måste jag slänga in tvätten i torktummlaren. Se om den torkar idag eller inte. De måste va nåt fel på den!
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar