tisdag 22 maj 2012

Full fart

Idag har de varit full fart hela dagen!! Jag va upp tidigt idag då jag skulle till läkare redan kl 8. Sen mötte jag upp Jonas och jag tog hundarna. Åkte och köpte lite blommor och sen ut till Godby, hundarna skulle till veterinär. Efter de åkte jag till Solfrukt för att se om de fanns blommor där! Och visst fanns det, och de va mycket billigare än på tex Sandåsen eller Rosenblads! Så dör blev de en hel del blommor köpta!!:)

For sen och handla lite mat och in via stan för att norpa en bikini!! Jag har inte så lätt att hitta överdelar som passar så när jag väl gör de är de bara att ta den snabbare än snabbast! Så nu har jag en bikini så att jag kan bada i sommar.

Väl hemma blev de lite positiva telefon samtal! Alltid kul. Sen planterade jag lite blommor. Sen blev de mot stan igen för att sola solarium och köra ett pass Bodycombat! Jag skulle köra hårt som tusan!! Och de gjorde jag väl, för nåt hände. Nu känns de som att jag har världens nackspärr:/ kan knappt lyfta höger arm och bara av att jag går så gör de fruktansvärt ont.. Fuck!! Måste på jobb imorn så de måste va bättre nät jag vaknar.

Annars då, shit vilket underbart väder vi har haft idag! Sommar värme och som. Så himla underbart!! Nu är de inte långt kvar till semestern!! Jag bara några veckor kvar! Åh så jag längtar!

4 kommentarer:

  1. Snygg bikini!=) Jag vill också hitta någon fin!

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja visst var den ganska fin=)jag som kanppt brukar hitta nåt fint att ha till mina lökar=)

      Radera
  2. Jo, snygg bikini! Var fyndade du den? Annika

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja va heter butiken? Kanske Tara inne i Sittkoff.. Märke: Esprit

      Radera