söndag 27 maj 2012

Vilken värme!!

Oj ok ok va varmt de är ute! Så sköööönt!! Äntligen slipper man frysa:) har sovit en stund och sen när jag vakna slängde jag mig på en filt och solade! Måste ju visa mina vita ben för mig själv och starta upp ett pigment innan jag måste visa dom för alla andra:) lite jobbigt att bli bländad av sig själv! Så här varmt ett tag till så kan man snart bada! Åh så jag längtar efter att få slänga mig i havet och bada! Ligga och sola på flatholm och bada, grilla och njuta av livet. Grilla ska vi förresten göra snart. Gott gott! Synd bara att jag inte fått altanen oljad än för de betyder inga utemöbler är framme heller. Nu är de ju så varmt att man vill äta ute..
Nå ja... Bara några veckor kvar till semestern oxå! Fan va underbart de ska bli att bara få va ledig och ta hand om sig själv och njuta av vad livet har att erbjuda.

Idag måste jag förresten byta ut mins vintertäcken. Jobbigt att försöka sova på dagarna under ett duntäcke. Så idag byts dom ut mot sommar täcken.
Nu skall jag ta mig en till jordgubbs. Ha de så härligt i solen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar