tisdag 1 maj 2012

Längtan..

 Idag är den en sån där längta dag.. Eller jag har nog i flera dagar längtat upp till Norrland..  Till Farfar.. Jag måste ta mig dit i sommar! De är så rofyllt och vackert.. Norrland känns som hemma=)
Får se om jag kan ta mig upp när nån annan åker upp i familjen. Lite tråkigt är de ju att åka upp själv.. Alltid roligare om man e fler..

Så här ser de ut från lill stugan som vi bodde i förra sommaren.. Härligt att vakna upp till! VILL DIT NU!!!

Idag är de sista natten jobb.. Jag kan meddela att jag är sjukt trött just nu!!! De har ju varit kanon väder idag här på Åland, men jag har varit så trött så jag har inte orkat ta mig ut.. gick upp och åt frukost lite efter kl 15, sen låg jag i soffan och sov där en stund... Men skulle nog vilja sova hela natten känner jag.. Börjar känna mig lite risig.. De svider lite i näsan, och huvudvärk.. Vill inte gå och bli förkyld nu... Jag skall på dop till Sverige i helgen så jag måste va frisk!

Idag när jag åkte hem från jobbet hade jag en härlig känsla i kroppen. SÅ tacksam för att jag bor här på Åland.. De är så vackert nu när de börjar bli grönt.. Jag bor fint.. Jag bor nära vattnet.. Jonas har båt så man kan va på sjön på somrarna. Slippa ligga på en strand och trängas med en massa andra.. Nä jag trivs nog på denna Ö... Och som sagt nu börjar de bli så vackert med allt som vill börja grönska så man känner sig ju nästan kär=) haha

Nej nu är de nog hög tid att klä på sig och bege sig på jobb igen då.. Sista natten.. Tack gode gud.. Sen e man ledig en vecka=) UNDERBART!!!
ha en fin kväll

1 kommentar:

  1. Ja det är helt underbart på denna ö vår och sommartid.. önskar de varade lite längre bara! :)

    SvaraRadera