fredag 18 maj 2012

Tungt

Har tvättat altanen ikväll, och shit va tungt de va!!!! Men nu är de gjort iaf, så kanske jag kan olja in altanen på söndag. Imorn kanske jag skall åka på Bodycombat om jag orkar:) de börjar tidigt, men jag vill passa på!! Sen tänkte jag slipa mitt lilla bord som jag köpte förra året, som jag lämnade ute i vinter, så färgen har lossat en del, så slipa och måla de skall bli mitt projekt imorn!

Har slagit mig ner i soffan med ett glas ros'e och kikar på leta Dance. Och shit va Molly är duktig!! Jag rös när hon dansa bugg, vilken jäkla tjej alltså!! Sjukt duktig!! Tänk va kul de skulle va att få lära sig lite olika danser. Jag skulle oxå vilja va med i leta Dance. Synd att man ute är kändis.
Nej nu orkar jag inte skriva mer. Wildah kom just upp i min famn så jag ska gosa med henne:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar