torsdag 31 maj 2012

Tröttis

Trött, tröttare, tröttast. Men snart får jag gå och lägga mig. Ha en del tankar och funderingar. Ingen ide att fundera så mycket egentligen, för va hjälper de. Man över tänker bara hela tiden. Ibland kan de va bra, så är man kanske lite förbered... Hmm

Har inte sovit många timmar idag! Kom gen väldigt sent efter mitt natt vak så kanske jag fått tre timmar sömn. Blir inte mer inatt. Men jag tror jag somnar direkt jag lägger mig!

Titta vilka fina bilder de blir med kameran. Härliga blommor på träd. Mysigt bara värre. Lite värme till bara så hade de varit toppen, för de va lite kallt i vindarna idag:/

I helgen kommer min kusin och hälsar på med sig har hon sin son på 11 månader. De ska bli så mysigt att dom kommer och hälsar på! Och kul! Kunde väl önska mig lite bättre väder dock då jag sett att de skall regna i helgen, trist! Men va göra man..

Nej snart får man lägga sig. Idag kommer resterande delen av lönen in på kontot. Välbehövligt just nu kan jag säga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar