torsdag 17 maj 2012

Särla

Dopet gick jätte bra. Särla va så söt och snäll. Prästen skoja och hon hällde till och med en del av dop vattnet på golvet:) med flit för att visa Särlas bror att de va vatten i kannan:) hihi
Så nu har man fått äran att bli gudmor, så stort och fint. De va ju som sagt va anledningen till att jag döpte mig i Januari. Både jag och Jonas är gudföräldrar/ faddra åt Särla. Jag e så glad och tacksam för att vi eller att jag fick bli gudmor.
Så dagen blev lyckad. Detta halsband fick hon av oss. My First Dimond står de på de! Och på baksidan lät jag gravera in Särla och dop datum. Tyckte att de va en passande present till en sån söt dam:)

Nu känner jag nig lite trött. Skulle vilja sova, men borde dammsuga. Gör jag de nu slipper jag ju de imorn:) vi får se :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar