söndag 27 maj 2012

Grilla!

Vilken härlig kväll! Sånt här väder vill jag ha fler dagar! Tog fram lilla bordet till altanen så att vi kunde äta ute ikväll, grillad grisfile, tomat, champinjon och fetaost i ugn. Lite kall tomat och gurka och chili bea.. Mums!! Och till de avnjöt jag ett glas ros'e skumpa. Kan verkligen rekomendera detta! De va jätte gott.
Börjar känna mig aningens trött av all sol och lite sömn. Får se när man hinner ta igen den sömnen..

Har ni tänkt på en sak, de är snart midsommar! Oj va tiden springer iväg. Då har iaf jag semester så vi får väl se hur vi blir och fira midsommar i år. Nu kanske jag skall slumra en stund på soffan. Trött, tröttare, tröttast. Eller ok, måste nog försöka få in Wildah först då hon varit ute hela dagen! Och tvätten måste oxå in.. Jaha där for den vilan:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar