måndag 21 maj 2012

London

I typ september skall jag och min syster Matilda åka till London. Hon fyller 18 år Augusti. Shit va tiden går! Jag har tänkt på de många gånger, den dagen hon skall fylla 18! Då e jag 27! Jag alltså redan 27... Host. Min bror fyller oxå 18 i år. Exakt en vecka efter min syster. Blandad familj. Jag vet..:)
Men de skall bli kul att resa med henne.. Ok, jag måste erkänna att jag är lite nervös, de här med att hitta och va ordningsam på de viset när man reser, de e inte min starka sida när jag har rest har jag helt förlitat mig på Jonas.. Dumt! Jag vet... Men nån gång skall man väl lära sig:) nej nu ska jag krypa i säng. Måste upp tidigt imorn.. Trodde jag gick och la mig tidigt idag men ser ju att klockan redan hunnit bli halv ett på natten.. Ja ja.. Så kan de gå:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar