söndag 20 maj 2012

Vi klarade de!!!

Åhh fy fan va vi är bra!!! Vi lyckades springa 10km ikväll UTAN att ta paus!! Alltså, vi är ju bäst:) hihi
Gud va bra de känns. Trots en jäklig mens värk så tog jag mig igenom dessa 10km.. Ja då är de bara att hitta på en ny utmaning och sätta upp ett nytt mål:)

Idag har jag haft en effektiv dag.. Måste få tankarna på annat.. Har iaf fixat ut, igår tog jag bort en jäkla massa mossa mellan våra stenplattor på baksidan, idag har jag sopat bort de och försökt få bort grästovorna som växer emellan plattorna. Jag har tvättat och städat hemma, sprungit och lagat en super god Lchf middag!! Mums!!
Nu blir de nog Bridget Jones Dagbok. Tur att Jonas jobbar:) lite chai te med grädde och mjöl skall de nog oxå bli.. Imorn väntar en dag med samtal och väntan, jag bävar för samtalet då jag inte tror att de går som jag vill.. Men pk jag har lärt mig.. Men får inte som man vill här i livet.. Nån gång kanske man får. Men absolut inte alltid.
Ok, ha en bra kväll era dårar:)

1 kommentar:

  1. Bra jobbat! :D Själv kan jag inte springa alls. Har aldrig lärt mig hur jag ska göra för att inte få ont. :/

    SvaraRadera