fredag 25 maj 2012

Underbara värme!

Vilka härliga dagar av värme vi har haft! De e ju helt underbart!:) man blir så pigg och glad. Igår va jag till Tiina och fick kaffe, glass och fruktsallad! Och fy tusan va gott!! Nästan att man glömt hur gott de där enkla är!!
Jonas hade köpt en jordgubbar idag, mmmm.. Synd bara att jag är så ön i truten efter mitt tandläkar besök. Besvärligt att gapa stort när de är sista tanden längst bak som skall lagas. Men nu hoppas jag att de är bra gjort och jag är glad för att hålet är lagat!!! Men som sagt, de gör ont idag!! Besöket tog typ två timmar. Lyckades till och med somna i tandläkar stolen:) jag somnade medans dom porslin delen som skulle till tanden. Tror jag fick sova 30-40minuter då en diamant gick sönder eller va hon sa:) nå man kände sig ju lite piggare när man skulle köra hem sen när man fick sova en stund. Undra hur högt jag snarkade:)

Annars då, vi va ut med nya vattenskotern här om dagen , Ullis kom med med deras skoter. Härligt, men aningens kallt i luften den dagen. Idag hade jag velat åka, men jag sov ju så länge när jag inte kom i säng fören efter 11.30 idag.

Lite trött är man nu.. Men men.. Två nätter till nu. Mina nätter blir lite uppdelade nu..
Ok, men ha en bra kväll och njut av den här värmen som är nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar