fredag 11 maj 2012

TRÄNINGSVÄRK!

Aj aj vilken träningsverk jag har.. Men jag har varit duktig nu iaf.. Jag joggade i söndags, måndags och i tisdags joggade jag 2 gånger, i onsdags va jag på bodycombat och i går torsdag tog jag en jogging/promenad tur.. Men de va segt igår.. Hade ganska nyligen ätit middag när jag gav mig ut med Ullis och hundarna.. Så nej igår gick de inte bra att springa. Fick håll och benen va tunga.. Men men.. Och av Bodycombat så känner man ju av de i hela kroppen.. Idag skall jag på Bodycombat igen när jag vaknar.. Sen tror jag bestämt att de måste bli nån vilodag! Men de är skönt att träna och variera sig lite.. Vill fortfarande ha fram cykeln, men har inte gjort nån större kraft ansträngning för det..
Igår efter vaket kunde jag inte sova.. Kom hem och la mig lite efter kl 8 och sen vaknade jag kl 12 och kunde inte sova efter det.. Fuck!! men jag låg kvar i sängen till kl 14. Sen gick jag upp och åt frukost, krattade ihop kottar och klippte gräsmattan.. doften av nyklippt gräs.. mmmmm..

Men som sagt nu känner jag av träningsvärk i hela kroppen!!! Hela ryggen, armarna och benen.. Även rumpan!! Nå det är ju ett bevis på att man gjort nåt bra=)
Så vi får se hur det går med ett till combat pass. Kanske inte orkar ta i på samma sätt som i onsdags när jag va där med Mikaela=)
Solade solarium i onsdag oxå före träningen. de skall jag göra idag med.. Dags att börja sätta lite färg på denna bleka kropp=)
Så, så ligger de till.

3 kommentarer:

  1. Duktigt gjort!=) åh combat är så skoj, men jag förstår vilken träningsvärk du pratar om !:)
    Var försiktig med solarie snälla du..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo då, är försiktig med solarium. Kan inte sola tiden ut så jag ligger nog bara 12 minuter.. För att lite ge skydd innan man skall ut i sommarsolen.. Bränner mig ju så jäkla lätt!! Blev ju Combat idag med.. Hå hå va ont jag har.. men de känns samtidigt lite skönt!=)

      Radera
    2. =) de e bra!
      Ah vad härligt, de e lite hat-älska känsla till combat på nå vis .. hihi

      Radera