måndag 30 april 2012

Jag e så bra!

Tiden bara rusar iväg och jag hinner inte sitta så mycket vid datorn när jag jobbar natt. Dom vakna timmarna hemma är inte så många och när jag e vaken vill jag göra annat =)
Idag är det valborg.. De va helt underbart väder då jag vaknade kl 15.. Strålande sol och varmt ute.. Nu har de dock infunnit sig gråa moln. Jonas är på stugan med några grabbar och firar valborg.. Själv har jag jobb natt igen. Nu blir det natt 6 av 7.. Snart över.. =)
Idag har jag iaf tagit mig ut på en jogging tur.. Lyckades springa 1km längre än jag brukar utan paus.. Jag är ju världens sämsta, och har ju som sagt aldrig gillat att sporta på nåt vis.. Så kondisen är ju inte den bästa... Men de går sakta men säkert fram iaf.. Så det är ju alltid nåt.. Nöjd är jag iaf!!

Och sakta men säkert går vågen ner oxå.. Ännu mer underbart.. Nu e de bara att köra hårt!! Sommaren närmar sig med storm steg...
Nä om jag skulle hoppa i duschen och fixa lite middag till mig själv kanske=)
trevlig valborg till er firare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar