tisdag 17 april 2012

Bara blää nu

                                       (Längtar lite till att få fixa i ordning blomlådorna)

Har en period nu som allt känns tungt och skit och jag känner mig ledsen för allt.. Jag tänker för mycket och stressar upp mig för mycket. Min stackars mage fräter snart bort. Har haft riktigt ont den senaste veckan.
Hur som helst så är det sista natten jobb nu.. Sen blir jag ledig en vecka.. Skall till läkare imorn, och träffa Mikaela efter det- På torsdag har ajg bokat in en dejt med Tiina och på Fredag åker jag till Sverige. Kommer väl hem på söndag igen.. Som sagt på lördag skall jag ju på Jesus Christ superstar med min låssas mamma och lilla syster. Behövligt att åka iväg lite..

Nu skall jag lipa ur mig det sista så kanske jag slipper lipa på jobbet.. Ha de bra ni andra..

3 kommentarer:

  1. Hoppas på bättre humör och bättre tider snart. Kramar !

    SvaraRadera
  2. Men lilla vän <3 Hoppas det vänder! Annars finns alltid Bagarstugan med sina godsaker som tröst =)

    SvaraRadera