onsdag 11 april 2012

Nytt smink

Idag åkte jag lite snabbt med Jonas in till stan för att köpa kattmat och sen va jag bussigt sugen på att köpa en Rouge!
Så de blev en mineral Rouge och en typ kajal penna i lila- glittrig färg.. Jätte fin när man målade den på handen.. Så får se när jag kommer att använda den =)
Kanske när jag skall till Sverige om två helger, skall ju då gå på Jesus Christ Superstar med Ola Salo så då kan man få piffa upp sig lite..

Jag e dålig på att använda smink.. När jag går ut på krog sminkar jag mig.. men i mitt vardagsliv är de nog bara mascara som jag använder.. men ibland är de kul att fixa till sig lite..

Fick en till dop inbjudan idag oxå.. Så nu blir de två dop för mig att åka på i Maj.. Skoj!!

Nej herre gud nu pinnar klockan iväg.. Skall snart åka på jobb..
Mitt första 7 nätters pass.. får se hur det går.. Bra hoppas jag-.. Efter ett tag blir det nog bra..
ha en fin kväll..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar