måndag 2 april 2012

Träna lite...

Köpte en topp Hälsa tidning här om dagen och med den fick man med en tränings dvd.. Perfekt för när man inte orkar åka till gymmet eller om de är dåligt väder ute.. Jag är en sån som stoppas av dåligt väder., Då vill jag inte ute. Testade tränings dvdn just, och de va tungt.. kan va att jag har extrem dåligt flås nu när jag varit förkyld och inte är helt återställd..=) men nu har jag iaf gjort nåt bra idag. Så denna kan jag köra med flera gånger..
De e bara att köra fullt ut, fullt ös.. Sötsuget har börjat ge mig sig lite.. När Jonas tog en kaka idag kände jag ingen panik över att jag oxå ville ha en.. Utan jag nöjde mig med mitt kaffe.. Sen gör det mycket att jag har hittat en sockerfri choklad som man kan ta till kaffet om det är så. Perfekt.!

Kkört lite pepp sms idag så nu e jag mer taggad.. Detta kommer att bli kul.. Får se om man når sitt mål innan semestern börjar?
Nä nu skall jag hoppa i duschen och sen börja ta mig mot jobbet.. Börjar ju som sagt va på nya avdelningen idag.. Har varit as nervös tidigare men idag har jag känt mig helt lugn. Så de skall nog gå bra..
Nä hörrni nu får ni ha en bra kväll!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar