fredag 20 april 2012

Snart så...

                                                   (en bild ur tidningen)

Har jag känt mig stressad idag.. Nä inte ett dugg.. Börjar jag känna mig stressad... Hmm ja lite börjar de smyga sig på nu när jag ser va klockan är.=) va gör jag? jo jag sitter vid datorn.. Byxorna är i torktumlaren.. Hmm.. Nå de är jag i ett nötskal. Jag är van.. Men de börjar absolut bli dags för mig att skynda på och packa så att jag e klar att åka sen...
Båten går väl 18.30 tror jag.. Har inte bokat heller.. Men de borde väl finnas plats, än är det ju inte sommar..
Regnet öser ner idag.. jag som hade tänkt ut och springa.. men så blev de inte.. Är det dåligt väder ja då har jag bara dåliga kläder.. Man får kallt och jag får ont i nacke och axlar.. men jag får springa sen när jag kommer hem igen..

Nu skall jag lämna datorn... Gå och packa... Och sen hoppa in i duschen..
Ni andra får ha en trevlig helg..=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar