onsdag 18 april 2012

Nytt nagellack och nåt bra med livet..

Idag va jag till läkare.. Hade väntat en månad på denna tid. Kändes alldeles för långt att vänta en månad. Men de kanske va bra. Mitt problem hade försvunnit av sig själv. Perfekt.. Äntligen lite medvind! Började lipa inne hos läkaren idag oxå (jag e världens största lip sill just nu) sa till henne (innan jag börja lipa) att jag är så himla känslig just nu, lipar för allt och poff så kom lipet framför henne.. suck.. Stackarn. Just i den stunden va jag lättad att de jag gått och varit nervös för va borta.. Inget jag behöver oroa mig mer för (inte för stunden iaf)
Hon frågade om jag kände mig deprimerad.. de klingar lite fult tycker jag, gillar inte det ordet men jag grinade ut ett ja..  Fast va vet jag, de kanske jag inte alls e, men de har känts så tungt ett tag nu och jag har bara kännt mig så himla ledsen. Jag vill bara ha de bra och må bra.. Tur att jag skall få komma och prata med min psykolog på måndag. Så skönt att få prata av sig med en utomstående ibland, jobbigt de stunderna man sitter och lipar, för de har jag gjort varje gång jag varit till henne..
Kommer dit börjar prata, försöker hålla mig men de går inte mer än tio minuter så lipar jag där, grinar ur mig det jag ska, lättar lite på hjärtat i en timme och kommer ut lite lättar och 140 euro fattigare.. Låter inte det bra? =) Skamligt dyrt för en timmes prat men de får jag väl ta..

Efter läkar besöket träffades jag upp med Mikaela. Vi tog en middag och kaffe på Dinos. De va mysigt och trevligt.. Köpte ett nagellack för att fira min en veckas ledighet som startar idag! Så snart skall jag lacka naglarna och kolla på lyckan i L.A som jag spelade in igår. Tönt programmet Wermland forever skall jag nog oxå titta på..

Nu får ni andra ha en bra kväll..

3 kommentarer:

  1. Bra att det försvunnit av sej självt! Synd bara att man sa behöva vänta en evighet på det :/

    SvaraRadera
  2. Och jättefint nagellack! =)

    SvaraRadera
  3. Va skönt med lite positiva besked, mer sånt! Många kramar vännen! <3

    SvaraRadera