onsdag 4 april 2012

Underbart!!

 Åhhh!!!!! Det är så förbannat härligt att ställa sig på vågen och se hur den pekar neråt!! Vilken jävla känsla!!! Så jävla härligt.. Man blir bussigt peppad till att forstätta.. Sitter och lyssnar på en massa härlig musik igen som kan kopplas till sommar och semester och blir ännu mer glad och peppad! Det är egentligen inte långt kvar tills det är sommar och semester.. Jag går på ledigt den 13:.e juni men semestern börjar den 18:e juni... Ledig midsommar, HÄRLIGT! Men de är inte mer än rättvist eftersom att jag jobbade nyårsafton.. Eller det har jag gjort två år.. Slött eftersom att de är då JOnas och jag förlovade oss, efter tolvslaget åkte ringarna på=)

Nå ja.. Vilket härligt väder det är idag.. Solen skiner och man får verkligen en massa energi och vilja till att göra saker.. Skulle behöva plocka in lite björkris och pynta det, men är inte helt säker på om jag sparat förra årets gula och rosa fjädrar.. Har ju inte hittat några fjädrar i stans butiker.. Dom verkar ha gått åt.. Hittade lite på sparhallen, men jag vill inte ha fjädrar som är i regnbågens alla färger.. jag vill köpa påsar med enskillda färger.. men men


Dom här krukorna köpte vi förra veckan tror jag.. 10 € per kruka tror jag det va..  BILLIGT och bra! Där skall jag plantera nåt fint bara de blir lite varmare.. Längtar efter att få plantera och göra sommar fint här hemma! Eller sommar fint ute!

Har förresten en fruktansvärd träningsvärk efter mitt hemma pass.. Sablar, märks att jag inte gjort nåt på nån månad.. Kan knappt sätta med ner på en stol för att de är så sjukt omt i hela benen och rumpan..=) haha men då vet jag ju att jag gjort nåt,..
Nä nu skall jag göra nån nytta.. Börjar egentligen mitt 7 dagars ledighet idag, men har tagit ett extra natt pass på jobbet inatt då de saknades folk.. Lite snäll måste ju jag oxå va!
Ha en fin dag i solen gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar