tisdag 10 april 2012

Helgen som gått..

(bilden är tagen i lördags! jag kände mig fin!)

Ja helgen som gått har det alltså varit påsk. Jag och Jonas har varit lediga tillsammans 4 hela nätter ihop..  I lördags va han iväg på kalas och jag bjöd hit Ullis. (Lchf gick t skogen denna påsk helg med flit.) hur som helst så blev de korg.. Har inte varit ut sen i Januari. Först plockade vi upp Jonas och hans kompisar för vi hade fått tag i en stor taxi.  Sen for vi till Dinos och kollade på nåt band som spelade..  Sen drog vi till Arken som hade haft "ny" öppning i fredags.. Dom hade gjort om lite där inne. Och det va helt ok. Dansade och hade kul.. Fick förresten köa för att komma in!! Kändes som att köa in under rockoff fast de va kallare ute då förståss=) Kul att se att de levde igen. Dj spelade och inte band.., Bra, för jag e så trött på dom där live banden!
Idag är vädret ganska trist. Grått och de blåser.. Riktig sitta inne dag.. Skall väl forstätta de jag startade igår.  Började städa och tvätta dörrar och fixa.. Sen blev jag barnvakt till Leo plupp och då slapp jag forstätta städa=) så de får jag fortsätta med idag..
Ha en bra dag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar