måndag 2 april 2012

April

Så va vi redan inne i April.. Mars månad gick fort om jag hade misstänk.. Mars bara rusade iväg.. Både bra och dåligt.. De va födelsedagar, resa till Österrike, på ett sätt kan man säga att ett äventyr startade. Så nu väntar April med nya utmaningar. Mitt fokus ligger på att ta hand om mig själv. Jag vill va i topp form på alla plan! Så det är bara att köra.. Mental och fysisk träning... Typ...

Helgen som va gick snabbt.. Förkyld blev jag oxå, men en mildare förkylning skulle jag kalla det eftersom att jag inte fick nån feber.. tack och lov.. men gårdagen va ändå tung, med huvudvärk och en massa snorande och nysande. Idag känns de lite bättre så snart är man helt på fötter igen.. Längtar efter ett pass bodycombat!!! Måste boka in mig på ett.

Va till jobbet en snabbis idag oxå (söndag) visste att chefen skulle va på jobb så jag for dit och störde henne med semester frågor. Så nu har jag min semester på grej, sen önskade jag en skilld ledig helg i Juli då min vän skall gifta sig!! Åh va jag längtar...

Mars månad för mig startade med nåt jag aldrig gjort som blev en utmaning. April samma sak.. April startar ju med att jag börjar jobba på ny avdelning på jobbet. Nya arbetskamrater och nya "patienter" att lära känna. Inte så lätt dock att lära känna när jag jobbar på natt och dom förhoppningsvis ska sova. Men de skall väl gå bra. Lite nervös är.. Jag är ju annars en sån som inte gillar när de blir nytt, min safe zon har rubbats... De får mig att bli lite osäker... Men de e nog bara bra.. Jag har ju själv önskat detta.. Så de är bara att bita ihop och hålla alla tummar och tår att detta blir skit bra..
Nu skall jag gå och lägga mig.. Så får jag se om jag gör nån nytta imorn.. Vill va helt frisk snart och lite värme ute så att jag kan börja jogga igen.. Men de kommer väl det med...
Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar