fredag 30 mars 2012

Jag ljög!=)

Japp jag ljög igår =) eller kanske inte ljög... Men jag skall rätta en sak från gårdagen inlägg.. Gjorde en vägning idag efter att jag vaknat. Och den rätta siffran skall nu va -3,1kg sen den 21:a Mars! YEEEES!! Fan va bra de känns! De konstiga är väl att varje gång man gjort nåt bra och gått ner, så känner man ju att man vill belöna sig.. Typ med ostbollar eller en Marianne choklad=) jag undrar varför man tänker så?=)  Min belöning i Maj om jag lyckats gå ner som jag vill får bli ett par snygga jeans.. Eller nåt sånt.

Förkyld är jag idag oxå. Nyser som en tok, snorig men har tack och lov ingen feber. Så det känns ju bra.. Nu e jag ju ledig tre dagar så jag har tid att kurera mig lite..
Men de gör ju att jag inte kan träna nåt.. Men nån promenad kanske jag orkar med iaf.

Måste komma på nån middag oxå.. Fan ibland hatar jag det.. Jag gillar att laga mat men jag gillar inte att komma på mat alla jäkla dagar!!! Fantasin tryter.
Nä nu skall jag slänga på mig kläder, jag går runt i morgonrock så de börjar nog bli på tiden att jag får på mig nåt annat nu..
Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar