fredag 2 mars 2012

Mars!


Så var Mars månad här då.. En månad som i år för med sig blandade känslor..  Det är en månad att minnas någon som lämnade oss för tidigt. En månad där många i min familj och jag fyller år, en månad med en resa, en månad med ett nytt äventyr, helt enkelt en månad med många känslor i år. Jag började Mars månad med en ny upplevelse, en sak jag aldrig testat på tidigare.. Idag testade jag på Akupunktur! De va himla intressant måste jag säga. Vissa nålar kändes inte alls, dom första som hon stack kände jag nästan ingenting, Då tänkte jag shit detta va ju enkelt.. Skulle inte tänkt den tanken.. När hon sedan skulle forstätta och sätta nålar i fötterna.. Fy helvete va ont de gjorde, smärtan bara stråla ut i hela benen, de kändes som eld! Eller som när man bränner sig på brännässlor (stavning??) aj aj aj... de va sen lugnt en stund men sen när hon snurra på nålarna efter en stund.. Aj helvete säger ja.. Med de va bara dom på fötterna och nån på benet som gjorde så där ont, dom på magen, ryggen och armen va inte alls så farliga.
Nästa vecka bokade hon in mig på tre akupunktur tider.. Måndag, onsdag och fredag.. jag kommer bli ruinerad=)

Fick även tips på mat jag bör och inte bör äta. Nä detta va nog ett intressant besök måste jag säga. Ser fram emot nästa besök, men inte efter nålarna i fötterna. Dom skulle jag gärna slippa =)

Men som sagt Mars månad är nu här.. Det är bara att hänga med..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar