torsdag 8 mars 2012

2 dar kvar..

Nu är det bara två dagar kvar så är vi i Österrike!=) Kommer sakna denna lilla dam på bilden. Hon har aldrig varit ensam så länge.. Hon som vill sova med oss får sova själv en hel vecka. Hon kanske hatar oss när vi kommer hem =)

Sitter och lyssnar på musik.. musik som får än att tänka sig bort till södern, latinska rytmer.. En södern resa.. ja tack =) Synd att man inte va rik.. Så att man skulle kunna åka bort minst två gånger i året! Gud va härligt det skulle va! Men drömman kan man ju alltid göra=) Vem vet kanske jag vinner på lotta nån dag?

Borde börja packa oxå.. Vi åker ju till Sverige imorn.. Sover hos pappa och Anna, sen kör pappa oss till Arlanda på lördag morgon =) Jag e alltid sen med att packa och sen får jag panik för att jag inte hittar de jag skall ha osv... Jag skulle bli himla glad om mina tränings byxor skulle kunna komma fram.. Dom har nog varit borta sen i höstas och dom en nya=( dom hade jag gärna vilja ha med mig till Österrike..
Måste hitta kamera laddarna oxå, båda har jag förlagt! jag brukar ha båda i en låda men ingen ligger där så jag har sprungit iväg med  dom.. Chocking.. Not..
Jag skall ha med mig både system kameran och lilla kameran, så laddarna måste fram! Måste även se till att tömma system kameran på bilder!! Sen finns de säkert nåt jag vill ha tvättat i vanlig ordning.. Och ikväll skall jag bort.. Hmm.. De där med tiden.. Jag e sämst på att planera!

Nu måste jag väl börja med att gå ut med hundarna, innan jag skall iväg till grannen.. Sen blir det hem och leta laddare och söka fram kläder.. Måste dessvärre upp tidigt imorn då jag har akupunktur tid redan kl 08.15.. Men sen blir de vila med akupunkturen.. tur de för sist gjorde de svinigt ont. Plus att det är dyrt.. Men men de är ett annat problem..
ha de gött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar