tisdag 6 mars 2012

Trött!

 Hjälp va trött jag är! De bara svider i ögonen. Undrar om de oxå kan va medicinen som gör att jag blir så trött.. Eller så är det för att jag vaken så länge då jag gick av mitt vak, sånt rubbar hela kroppen och de brukar ta mig flera dagar att återhämta mig.. Mycket dumt av mig.. Borde inte göra om det..

 Imorn skall jag på akupunktur igen. Kan inte säga att jag ser fram emot de, för det gjorde lite väl ont sist.. Men jag får stå ut med de med=)
imorn och på fredag blir det akupunktur.. Sen får jag pausa det..
Idag satt jag och väntade in att jag skulle kunna ringa ett viktigt telefonsamtal.. Men tror ni inte att jag missade de sen iaf.. Skit.. Måste verkligen försöka komma ihåg det imorn.
Får inte glömma bort de!

Så här vacker har det varit några dagar nu.. Underbart,.,. Har funderat lite på skidningen.. Vi åker ju som sagt va till Österrike på lördag. Jag är lite orolig för hur jag skall göra med handen.. Faller jag så lär jag dö av smärta. Idag va jag dum och va utan skenan några timmar.. Blir ju lätt lite svettigt i den, men jag känner nu att de nog inte va mitt smartaste drag.. Så de där gör mig lite orolig.. Vi får se hur det blir.. Några dar till med medicin och skena så kanske de hinner bli lite bättre...
Imorn måste jag oxå söka efter en kattlucka. Behöver verkligen ha en nu när vi åker bort. Så de blir väl till att öva en hel dag med katterna genom att leda dom igenom där några gånger..
Nä nu skall jag slänga mig i sängen innan jag somnar vid datorn..
Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar