tisdag 6 mars 2012

Egentid.

Igår hade jag en dag som va spikad med saker hela morgonen.. kl 8 va jag till en kvinna som hjälper mig att få bukt med handen. Hon har nån maskin som hon arbetar med och den verkar va jättebra! Redan efter första gngen med den så kände jag skillnad dagen efter. Kanon!!
Sen va jag och hälsade på Marie, Leo och Särla.. Drack lite kaffe och pratade lite...
kl 10 var de dag för ett frisör besök.. jag har inte färgat mitt hår på typ 7 år. Men igår tog jag mod till mig och satte i ljusa slingor i håret och så klippte hon bort sånt som va dåligt.. Jag är nöjd med färgen så de här blir nog bra=)
kl 12.30 hade jag jag tid för Akupunktur igen.. Vissa nålar gjorde lite sablars ont.. men ibland får man helt enkelt stå ut lite=) eller hur..

Nä nu skall jag slänga in min skid jacka i tvättmaskin, på fredag bär de av till Sverige och på lördag är de dags för att resa vidare till Österrike!
Försöker hitta ett kattpensionat här på Ön men de va inte det lättaste! Men vi får se hur vi kan lösa de för våra tre små kattliv=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar