fredag 9 mars 2012

Om en timme börjar resan

Om ungefär en timme startar resan mot Sverige och sen Österrike!!!=)
Jag tror att jag har packat allt?! Har inte alls så mycket packning som jag brukar ha=) Vilket känns skönt. Jag är alltid hispig va de gäller packning.. Men jag tror jag har packat bra denna gång.. Vi får väl se hur sur jag blir när vi kommer fram, då kanske jag kommer på nåt jag glömt..

Mitt störta problem nu är väl vilka skor jag skall ha på mig och med mig.. Skor tar ju en hel del plats! Behöver man fin skor? är de kallt? slaskigt? duger mina vita converse? Jag skulle behöva tre par skor med mig om jag skulle va helt nöjd. Kanske de kan få plats=) en eller två jackor? skidjacka och en vår jacka kanske? Var e min mössa.. Shit nu kommer jag ju på en del jag måste titta efter ännu..'
Men ni andra får ha en skön vecka, så skall jag njuta av ledighet i Österrike.. Hoppas återkomma med alla ben i kroppen hela och med en massa bilder.!
tjohej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar