tisdag 6 mars 2012

Tiden rusar iväg..

ja tiden den bara rusar iväg.. Dagarna och veckorna bara försvinner. Hur som helst så det gick de inte alls bra att jobba med min sjuka hand.. Så de blev sjukskrivning igen, medicin denna gång och total vila med handen i skena, har varit på behandling med nån ny apparat för handen/armen. Bra apparat måste jag säga.. Medicinen mår jag inte allt för bra av.. Blir ganska illamående.. Men man får väl stå ut helt enklet..
I söndag kom Mikaela ut hit och hälsade på. Solen sken allt va den kunde så vi satte oss ute på trappen och drack lite kaffe och åt lite tunnbröd med ost.. Gott och mysigt!

 Fram åt kvällen följde vi med Jonas och hundarna på en promenad. Gick ner till vattnet.. Och shit va fint de va!

 En sån skön promeand.. Jonas skulle visa att man kunde gå på isen.. jag är ju då en fegis när det gäller sånt. jag vill inte riskera att gå igenom.

 Men vackert va de... Gud så vackert det va!! Kolla bara på isen. Helt spegelblankt! Nu hade man behövd ett par skridskor.. Hade gärna suttit där hela dagen och bara kollat ut över de vackra, grillat korv och fikat eller nåt sånt.

 Kul att se hundarna slira där på isen.=)

Så söndagen blev en bra dag.. Mikaela stannade även på middag och för lite kaffe och kaka=)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar