onsdag 28 mars 2012

Kan inte bli sjuk nu!

Bilden har inget med inlägget att göra, men jag hatar att skriva inlägg utan nån bild alls. Så trist. Så de får bli en bild på "mormors" hönsen.

Sitter och har en hemsk kroppsvärk!! Vill inte bli sjuk.. har itne tid att bli sjuk... Ska jobba två nätter nu sen skall jag byta avdelning. Skulle behöva åka dit nu på min lediga helg några timmar för att se hur folket ser ut och för att få lite koll. Känns hemsk att börja jobba utan en ritkgit inskolning..
Men men..
Sen vill jag ju träna oxå, så på den punkten ahr jag inte heller tid att bli sjuk nu.. Men de värker och värker nu.. Och nu blev jag en ritkgit gnällis.. Suck..

Mitt lchf projekt har gått rba idag iaf.. Märker ju dock att man har ett fruktansvärt socker sug!  jag saknar socker, de enda jag kan tänka på är godis, choklad, lakrits.. Skulle behöva få tag i sukrin!! Då skulle jag laga kokos toppar och doppa dom lite i mörk choklad. Så skulle man få sitt behov stillat en aningens..
Tänkte ifall jag skulle klippa ut en massa snygga tjejer från mina skvaller tidningar för att sedan göra ett kollage.. Så varje gång jag sen blir sugen på godis så kan jag ta fram de där kollaget och påminnas om hur jag skulle vilja se ut och vad min framtida önskan med detta är..
ja många tankar och funderningar finns det.. Som ni kasnke märker..
Men som sagt nu skall jag köra hårt och hoppas på att jag inte blir helt sjuk, men de känns som att de är nära.. nyser, nyser och fryser.. Kroppsvärk.. BORT!!! jag vill träna och va frisk.!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar