torsdag 29 mars 2012

Min lchf frukost.

De här med frukost och Lchf är lite svårt för mig tycker jag.. Gillar inte att trycka i mig fett på morgonen när jag vaknar.. De känns lite konstigt och de får mig lite halft illamående.. Så idag fick det bli, naturell yoghurt, keso, lite varma hallon och kokosflingor. vet inte hur korrekt det är. Men de fick duga.. Har iaf gett lite resultat fast jag föll i några gropar. -2kg sen jag började 21 Mars. Så de får duga för mig=) Blir ju en sporre till att fortsätta.

Idag kom det även hem en dop inbjudan=) Mitt kusinbarn Charlie skall döpas i Lidingö Kyrka den 5:e Maj. De första man får göra är att kolla schema.. YES!! LEDIG!! Tack vare att jag får byta schema (på måndag).. Perfekt! Äntligen kan man va med på nåt familjärt på svenska sidan. Nästan alltid så att jag har jobbat om de varit nåt i Sverige. Skit trist. Men till dopet är jag iaf ledig. Så de va ju trevligt=)

Nä nu skall jag släng på mig kläder och vänta in Jonas. Sen blir de en liten promenad innan middagen.
Sista natten blir de ju på min avdelning i natt.. Blir lite sentimental... Men de blir nog bra.. Jag får se till att de blir bra helt enkelt! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar