fredag 23 mars 2012

Nytt!

 Jonas och jag va ju som sagt va till Finland tidigare i veckan! Kanske man kan säga att vi hade för mycket tid=) blev en del shopping.. Hej Ikea här kommer vi=) åkte ner både de ena och de andra i ikea vagnen.. Denna skänk fick flytta med oss hem...  Åh de blev så fint.. Vi köpte korgarna och allt på bänken i samma veva.. eller inte hjärtat för de köpte jag på spar hallen =)
Men visst blev det fint!

 Åh de här hjärtat va så himla gulligt.. Jag va bara tvungen att ha de...  Visste inte va jag skulle ha de till men den passade ju bra i fin ingången. Där i kan jag sätta bil nyckeln.. Då vet jag var den är=)

 En lite bur fick komma med hem oxå från nån butik i Finland... Oj va mycket fint det fanns!!

 Mycket nöjd.

 Tror jag skall fylla den med lite olik färgade ägg till påsk.. Bruna och vita ägg..
Blåste ur ett ägg idag, hade glömt hur jobbigt det va.=)

Nä nu skall jag väl åka på jobb igen.. Kommer att bli lite ändring för min del på jobbet.. Tror att de är bestämt nu att vi skall få prova jobba vecka vecka till augusti.. NÖJD!! Sen tror jag att jag fått som jag vill med att byta pass, men de blir ju så då oxå att jag byter avdelning.. Så de blir ju nästan som att börja på ett nytt jobb.. Spännande.. Nervöst. Men de blir säkert bra.
ha en fin kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar