tisdag 27 mars 2012

....

Jag blir faktiskt lite trött på mig själv.. De där med att gå all in.. Hmmm.. Socker suget va för stort.. Idag körde de sig.. Vi hade middags gäster idag så de blev både bröd, potatis och en hallon/chocklad sufflé.. Var e min karaktär?!?!?!?!? och just de, eftersom att jag skulle ge vika ikväll gav jag vika hela dagen, bulle och battery till fika blev de oxå.. Host. fan va dålig jag e !=)

Men nu har jag dåligt samvete för att jag inte klarade av att hålla mig.. Jag ska fan klara det här...! Nytt försök från och med imorn!! SOm Katrin skriver i boken, ge mig två månader av ditt liv.. va e väl två månader..
De går ju snabbt, så de är fan bara att bita ihop för mig.. Inga fel ursäkter.. Jonas tror ju inte jag klarar de, kanske de kan va pepp nog till att klara de.. Visa att jag visst kan.. Hmm=)
Du ler nu va?! Nå ja, ny tag.. nya tag=)

4 kommentarer:

  1. Jaa Janni du klarar det här! Det är "bara" att komma över suget i början!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. De där suget är så stooort=/ men jag skall vinna över det.!=)

      Radera
  2. Svar
    1. Tack! ja nya tag.... Idag har de gått bra.. Nu måste jag se till att hålla de så..=)

      Radera