söndag 25 mars 2012

Peppad!!!

Jag är peppad till tusen!!!! Blir ju Lchf i två månader nu.. Började i onsdags den 21 Mars. Hade tänkt att inte ha nån fusk dag, köra Katrin Zytomierska style och gå al in. Men de förstörde jag ju igår direkt eftersom att jag fyllde år.. Så då blev de en cheesecake.. Men nu jävlar skall jag köra stenhårt! Jag e så himla peppad och motiverad. Solen skiner ute så man blir sugen på en jogging runda.. Men idag blir det nog bara e promenad! Men det duger det med. Ska bli spännande att se om de ger resultat. Vågen visar redan ner! Perfekt, precis va jag behövde för att få den lilla extra motivationen!

Jag har flera olika anledningar till att försöka mig på ett lchf liv just nu.. Åhh jag vill ut och springa! De här ska bli bra..
Den 21 April skall jag ju på Jesus Christ Superstar med min låssas mamma Anna och lillasyster. Kanske man kan få nåt snyggt vårigt på sig då. Låter ju som jag är väldens tjockis när jag säger så där.. Vilket jag ju inte är, men jag har en del kilon jag vill ha bort som satt sig på osmickrande ställen. Så nu jävlar skall jag köra sten hårt!! Det här ska gå..
Jag är en sån som inte gillar att sätta mål, för jag har en tendens att ge upp när saker tar för lång tid..
Men min önskan skulle va att tappa 8-10 kg innan min sommar semester.. Klarar jag det?? Kanske.. Vi får se.. Kanske jag klarar det nu när jag skrivit ut de här? Jag får ge gärnet helt enkelt!! Inte ge upp.. Stå ut, bita ihop och bara köra...

Ser förresten ut som att jag och min lillasyster ska åka till London i höst när hon har fyllt 18.. Så då kan de va nice att köpa en ny garderob.. =) haha

Nä nu skall jag sluta fantisera och filosofer och klä på mig och göra nåt vettigt av de jag skriver,.. En promenad med Jonas och hundarna..
Ha de bäst där ute!

1 kommentar: