söndag 18 mars 2012

Bestämt mig..

Ok.. Jag har bestämt mig nu.. Efter en vecka i Österrike med 4 rätters middag ALLA dagar har man lite lessnat på mat, och absolut på kolhydrater.. Jonas och jag äter ju inte så mycket kolhydrater längre så de blev lite av en chock för kroppen med all denna mat vi fick.. Dock va de ju tur att vi rörde på oss alla dagar så de va ingen skillnad på vikten när vi kom hem..

Hur som helst så köpte jag iaf Katrin Zytomierskas bok Dags Att Bli Smal  Lchf på mitt sätt, för ett tag sen. Läste boken när vi åkte hem från Österrike. Så nu har jag bestämt mig.. På onsdag skall jag börja ett projekt på två månader.. Nu är de dags att va hård mot sig själv och testa det på riktigt.. Inget fusk..
Så får vi se sen om nåt hände eller inte.. Skall försöka laga ett mat schema som gäller från onsdag till söndag.. Så blir det lättare... Kolla ut lite recept och sånt.. Så det blir nog bra..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar